Переваги

1. Ми чуємо кожного клієнта

Всі запити, побажання, пропозиції - ми беремо до уваги і прагнемо реалізувати в найкоротші терміни. Ми не ділимо клієнтів на “великих” та “маленьких” - висока якість сервісу та персональний підхід застосовуються завжди.

2. Індивідуальні тарифи

Крім стандартної тарифної сітки, ми готові зробити персональну пропозицію під запити вашого бізнесу. Є можливість гнучко адаптуватись під поточні реалії ваших проектів.

3. Все включено

Ми працюємо за принципом одного вікна. Це означає, що взаємодія з різними службами доставки, обдзвоном та інформуванням відбувається через нас. Це зручно та вигідно. Зручно тим, що не потрібні погодження, пачки підписаних документів та кілька місяців різних інтеграцій. А вигідно тому, що ми отримуємо знижки за обсяги відправлень та споживаних послуг, які транслюємо вам у повному обсязі.

4. Особистий кабінет

Зручний та функціональний особистий кабінет. Це важлива складова для ефективної роботи з будь-якої точки світу.

✓ Доступ з мобільного телефону та ноутбука

✓ Статистика, аналітика

✓ Управління замовленнями

✓ Контроль над фінансами

✓ Запис розмов та логування СМС-повідомлень

✓ Співробітники та контрагенти

Завдяки особистому кабінету ви можете зробити будь-яку дію зі своїм бізнесом де б ви не знаходилися.

5. Інтеграція

API-інтеграція передачі замовлень і postback контролю за зміною статусів. Використовуйте будь-яку CRM-систему чи самописну програму для роботи? Наші програмісти допоможуть інтегруватись без проблем. Також можемо працювати у Вашій адмін-панелі за наданими доступами.

6. Розташування

Наш офіс та склад розташовані у Києві, що робить доставку товарів від ваших постачальників та партнерів безпосередньо до нас на склад вигідною та зручною. Також, маючи наш основний склад, ми орієнтувалися саме на близькість контрагентів, низки кур'єрських служб і можливості максимально оперативно доставляти замовлення до відділень Нової Пошти та кур'єрських організацій. Іншими словами, все з максимальною зручністю для вас та ваших контрагентів.

Адреса та схема проїзду до нашого офісу та складу дивіться тут

7. Режим роботи

Всі замовлення, які ви додали до системи сьогодні - будуть надіслані СЬОГОДНІ. Ми працюємо в режимі "до останнього відправлення". Якщо замовлення з кур'єрською доставкою, то вже завтра його буде доставлено клієнтам Києва. Подовжений робочий день фінансових менеджерів та логістів - те, чого не вистачає у більшості “класичних” фулфілмент-компаній. У Центрі логістики передбачили і це.

8. Персональний менеджер

Людина в компанії, яка завжди готова допомогти. Для вирішення будь-яких ситуацій достатньо зв'язатися з ним у будь-який зручний спосіб. Решту він зробить за Вас.

Залишіть заявку

і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом